Inloggen   Ambassadeurs Inloggen   Affiliates
Inloggen   Ambassadeurs Inloggen   Affiliates

Promotie richtlijnen

Spelregels bij het promoten van SWIMM.

 

Bekijk de stijlgids

Je merk is wat andere mensen over je zeggen als je niet in de kamer bent.

Sportiviteit. Gezondheid. Vitaliteit. Innovatief. Plezier. Geluk. Succes. Bij alles wat we naar de buitenwereld communiceren, proberen we deze kernbegrippen over te brengen. Als partner van SWIMM is het belangrijk dat jij op de hoogte bent van onze stijl.

 

SWIMM PROMOTEN

De do's & don't tijdens het promoten van SWIMM

Liever een PDF? Download hem hier!

logo 2022 splash

Hoe omgaan met SWIMM branding?

Doen:

Schrijf 'SWIMM' altijd met hoofdletters > Capslock aan.

Volg onze stijlgids en volg onze richtlijnen voor het gebruik van content.

Niet doen:

Valse op misleidende uitspraken gebruiken over de voordelen van het gebruik van SWIMM (bijv. "Val snel 10 kilo af in een SWIMM").

Het SWIMM woordmerk of logo wijzigen of aanpassen in elk soort marketingmateriaal dat je maakt of gebruikt.

logo 2022 splash

Hoe mag je jezelf noemen?

Aangezien we meerdere manieren hebben om samen te werken met SWIMM en verschillende manieren om naar deze relaties te verwijzen, zijn er hier enkele richtlijnen over hoe je jezelf wel en niet kan noemen binnen een van de SWIMM partner programma's.

Doen:

Zeg dat je een "SWIMM Ambassadeur" of "Ambassadeur" van ons bent. 

Zeg dat je een "SWIMM Affiliate" of "Affiliate" van ons bent. 

Niet doen:

Verwijzen naar jezelf als personeelslid van SWIMM. Dit omvat persberichten, verwijzingen in video's, vermeldingen op je website of ander marketingmateriaal dat je gebruikt.

logo 2022 splash

Welke SWIMM content kun je gebruiken? En hoe?

1. Voel je vrij om links naar al onze content te delen via e-mail en sociale media. We zullen je er dankbaar voor zijn!

2. Voel je vrij om SWIMM-originele afbeeldingen (zoals foto’s, infographics, gifs, icons) of video’s volledig te herpubliceren door ze te kopiëren of te embedden en in je content op te nemen. (Opmerking: Uitgesloten zijn stock afbeeldingen die we hebben gekocht).

3. Voel je vrij om ons te verwijzen of te citeren tot aan 75 woorden van onze originele teksten (feiten, cijfers, citaten, enz.) in je eigen blogartikelen, presentaties, documenten, etc.

4. Helaas kunnen we niet toestaan dat je onze teksten (blogartikelen, landingspagina’s, PDF's, PPT's, DOC's) volledig kopieert en gebruikt op het web. Waarom? Dubbele inhoud is slecht voor SEO en Google zal ons erom haten.

5. Helaas kunnen we niet voldoen aan verzoeken voor originele bestanden (bijv. PDF's, PPT's, DOC's of originele video bestanden). Sorry!

6. Je kunt geen geld verdienen aan onze content. 

7. Je kunt onze inhoud niet claimen als jouw eigendom (d.w.z. onze inhoud gebruiken en het publiceren op jouw kanaal als eigen). We vinden het leuk dat je onze content wil delen, maar deel alsjeblieft gewoon de originele link :)

logo 2022 splash

Hoe verwijs je naar onze content?

1. Gebruik SWIMM als bron

2. Link naar de originele SWIMM bron waarnaar je verwijst.

3. Voor verwijzingen naar een SWIMM blogartikel of website pagina, link je naar de URL van het specifieke blogartikel of de pagina waarnaar je verwijst.

4. Voor verwijzingen naar downloadbare content achter een formulier, link je naar de URL van de landingspagina waar het formulier zich bevindt.

 

Bekijk ook de stijlgids

Speciaal voor jou hebben wij een stijlgids samengesteld, waarin je alles omtrent de content richtlijnen van SWIMM kan vinden. Met dit document kan jij direct aan de slag met het promoten van de Intelligent Pool.

Bekijk  de stijlgids

DSC02462